fbpx

Διαβήτης

Σακχαρώδης Διαβήτης

Υπάρχουν 2 τύποι άσκησης που είναι σημαντικοί για τον έλεγχο του διαβήτη, είναι η αεροβική και η άσκηση με βάρη.

Είναι μια παθοφυσιολογική κατάσταση η οποία χαρακτηρίζεται από αυξημένη συγκέντρωση σακχάρου στο αίμα.

Ο οργανισμός είτε εκκρίνει μειωμένη ποσότητα ινσουλίνης είτε εμφανίζεται ινσουλινοαντίσταση, δηλαδή μειωμένη ευαισθησία των κυττάρων του σώματος στην ινσουλίνη.

Η άσκηση βοηθάει πολύ. Τα οφέλη και οι άμεσες επιδράσεις στα άτομα με διαβήτη είναι:

-Μείωση σακχάρου λόγω χρησιμοποίησης του στην άσκηση

-Αύξηση της ευαισθησίας της ινσουλίνης

 

Μακροχρόνιες επιδράσεις της άσκησης:

-Μείωση του σωματικού βάρους

-Ρύθμιση της έκκρισης της ινσουλίνης από το πάγκρεας

-Μείωση των τριγλυκεριδίων και αύξηση της «καλής» χοληστερίνης

-Αύξηση της πυκνότητας των τριχοφόρων αγγείων στους μύς

-Μείωση άγχους και στρες

-Βελτίωση της ποιότητας ζωής

«Η φυσική δραστηριότητα είναι σημαντική για τη ρύθμιση του ζαχάρου και τον έλεγχο του διαβήτη.
Ανεξάρτητα τι τύπου διαβήτη έχετε η άσκηση κάνει καλό στη ρύθμιση του και τη γενικότερη υγεία του οργανισμού σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close